dimarts, 11 de gener del 2011

Ser Robin, Watson, Hipòlit, Horaci...

Crec que no havia focalitzat l'atenció en la inmensa relació de parelles al llarg de la història i en la literatura i paraliteratura com ara. Alcazar i Pedrin, Holmes i Watson, Mortadelo i Filemon, Tirant i Hipòlit, Quixot i Sancho, Hamlet i Horaci, Batman i Robin, etc. Ara d'alguna forma em toca a mi, i és que ser tutorand en pràctiques té això: esdevenir pupil i escuder del professor, llum i sombra, cul i merda. Si bé hi ha professors que odien portar "peó", d'altres s'hi senten orgullosos per mostrar-te quina feina fan i quin volum d'aquesta. Tinc la simpàtica i descollonant sort de pertànyer al segon grup i d'acompanyar un home en aparença modern i jove però que intelectualment porta hàbit i s'hi veu capaç d'explicar-ho tot, un humanista, un cavaller amb espasa gitat sobre una tomba llegint, com ell diria:- Carpe diem, desafiem la mort i el fracàs!!!. Hi ha vegades que ens recorde massa pels passadissos de l'institut com la parella de l'Umberto Eco investigant pel monasteri mentre ell ho explica tot.

M'ho estic passant de fàbula!!

2 comentaris:

  1. Què genial que ho passis tan bé Rubén^^ Al meu institut alguns de pràctiques semblen tristos jaajajajaja, sort que has tingut del professor que t'ha tocat i ara a disfrutar :) Alba M.

    ResponElimina
  2. Albussssssssssssssssss!! Jo dic qui m'escriu en anònim? LOL!!! Moltes gràcies perla!! JA veus, encara que alguns dies són avorrits!!! Ens veiem el cap de setmana!! Dream, dream,dream...(Freddie Krueger movie theme)Muaks!!

    ResponElimina