divendres, 11 de febrer del 2011

Benvinguts novament


Mentre escric aquestes línies he acabat de corregir les produccions que vaig demanar als meus alumnes: estic molt satisfet d'ells/es. Jo mai he pretés estar un censor normatiu, sembla que ho han recollit i s'han esmerçat moltíssim. He dit que n'estic orgullós? Ara tot just em disposaré a plantejar exercicis d'ortografia i pronoms febles. He decidit portar-los un premi, com l'Àlex, el meu tutor de treball de fi de màster, que ens va calar i ens va deixar un llibre d'acord amb cadascuna de les nostres personalitats, demà els hi portaré novel·les que pense encaixaran. Va encertar: això va fer que em rendira sense condicions als seus braços. Espere que almenys entenguen que ho faig perquè els respecte, s'ho mereixen i en última instància me'ls aprecie.

Per altra banda, demà hi haurà la gran fita: després de 3 mesos sense trepitjar el local d'assaig a causa de la gravació del disc, tornarem a reunir-nos per trontollar les parets amb R'n'R. En tinc moltes ganes, ho necessite.

Rock to you!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada