divendres, 8 de maig del 2009

Ponència onírica






Simplement m'encanta!!

3 comentaris:

  1. ¿Qué tal si deliramos, por un ratito?

    Què gran Galeano... Vaig descobrir este vídeo fa un temps, i buf... senzillament BRUTAL.

    (que la Cartuja mos guie...)
    Muaks

    ResponElimina
  2. Seh, moment existencial ON. A vore si vaig a resar uns padresnuestros a la Cartuja i m'il·lumina xDDD ("Déu vullga!", que deia també el güelo de Canals xD)

    Dijous res, al final podia haver anat en un amic, però em vaig quedar a casa de tranquis, i este finde m'ha tocat tragar-me tots els comentaris de lo guai que va estar (puta mierda! xD) Però eh, en juliol a Torrent, sí o sí!

    Vinga, ànims amb la faena! Muaks artiste!

    ResponElimina
  3. "La justícia i la libertad, hermanas siamesas, condenadas a vivir separadas, volverán a juntar-se, bien pegaditas, espalda con espalda..."

    Ma'q'est'home sap quedar bé, ah?

    I per cert, per a quan la segona part de Wonderwall?

    ResponElimina