dissabte, 28 de març del 2009

En el tejao'!!

Pots pensar de mi allò que vulgues. Que sóc un inadaptat. Que tinc incontinència verbal. Per a tu sóc un soberbi o per a tu sóc massa rígid. Que m'hi passe de radical. Que no m'estic de riure'm de tot. Digue'm el que vulgues. Restaré sol en aquest turonet, al meu aire, gaudint d'aquestes coses per a bojos.

Digues el que vulgues sobre mi y sobre com visc la meua vida. Sobre mi i sobre la meua bogeria i l'aparent soletat en aquest turonet de la cutrez xDD. Però des d'ací, s'hi veuen millor les coses. I sembla que pinten bé. Si més no, per a aquest boig.


La primavera: dic més tonteries que mai, dorm millor que mai, em refrede més que mai, i vaig tan tan tan eixit que pega per tapar forats al cel...

Tanmateix, em mire a l'espill i em veig(que ja feia molt de temps que no) fins i tot més mono (però no rollo orangutà, sino "en plan guapazo"... beneïda miopia la meua , eh?).

1 comentari:

  1. "i vaig tan tan tan eixit que pega per tapar forats al cel..." xDDDDDDD (gran!)

    ai la primavera... mecaguenlhostiaputa que la caloreta esta afecta massa.. xD
    (tot i els dies de pluja, que s'està tan a gust en el llit...)

    vas anar a Vetusta diumenge?

    ResponElimina