dilluns, 9 de febrer del 2009

L'amant que no et toca

"T’has girat, però sé que no pots veure’m
Resignat, fent veure que no et veig
Sóc l’amic transparent, sóc l’amant que no et toca…
Barrejat amb la gent, assegurant-me que estàs bé.
Però mai gosaré apropar-me, només viure prop d’on vius…
Sóc el teu guardià, per si mai prens mal…
Molts estranys podran tocar-te i viure sempre al teu costat
Però jo, d’amagat, t’estaré mirant…"

I és que avui l'he tornat a veure. No sé que cony té eixa xica... Podré mirar-ne moltes, xarrar amb unes quantes, intimar amb unes poques, però ella sempre està ací present al cap.

L'he vista al metro, sempre amb eixe somriure amb eixe model de pentinat tant corrent pero alhora tan brutalment atractiu que llueix i escoltant cada paraula que li dic, cada broma que li faig i m'acarona i em diu guapo mentre em besa a la galta. Moltes voltes ha tornat a casa amb mi al cotxe i s'acomiada de mi amb dos besades a les galtes que em fan gairebé levitar. Quan ens creuem per la facultat somriu i em saluda i li torne el salut i mentrestant l'adoelscent que habita dins de mi sospira:" aish! és taaaaaaaaan guapa!!" Sara ha tingut molts xicots però li fan mal i jo li aixeque l'ànim i li dic que no pastisca que hi ha gent cruel i m'abraça i em diu que haurien d'haver més homes bons com jo i li dic que m'agrada que tindria cura d'ella per sempre i riu i em prega que no li diga aquestes coses que s'hi posa roja. I no em creu.

Tot just quan aconseguisc "oblidar-me" una mica d'ella torna a apareixer com el vent gelat, fa acte de presència, m'alucina, desapareix i em turmenta la imatge uns quants dies.

4 comentaris:

  1. Gran cançó, la més animada del disc. Potser, un poc "tonta" o adolescent, però és la típica cançó que s'enganxa i que anima prou. I va, confesse que servidora la va portar un temps de melodia al mòbil xDDDD

    ai, les dones... bé, una miqueta de tonteria de tant en tant va bé, no?

    què guai trobar-te per ací : )
    se xarrem prompte (ahir no te vaig dir res, que no era persona...)

    ResponElimina
  2. Eso de que debería haber más chicos buenos como tú no está claro eh? xDDDD
    Que tú de bueno, tienes el cuerpo y poco más jajajaja

    Coña de las mías :p

    ResponElimina
  3. Ai, Flea, m'agrada el teu blog... Potser em passe per ací, si no t'importa!
    :)


    -anaïs-

    ResponElimina
  4. Passa't dona passa't, que açò normalment està més buit que un col·legi en agost xDD

    ResponElimina