dimarts, 30 de març del 2010

Ora et labora

Estic més content que l'espuma de la cocacola, sí,sí,sí!! El curro que ens fotem poc a poc va recompensant-nos!! Tot i que ha sigut un cap de setmana cansadíssim, ha repercutit d'allò més bé: Dissabte 2ns a l'Amplifica't i diumenge al concert benèfic x Haití on participàvem (entre altres grups) vam aconseguir 4100 pavos de recaptació. Per molts exàmens d'Història de la llengua...ha valgut la pena, redéu!!
Pose l'enllàç i sí voleu mireu al meu Facebook com "d'agustot" ens quedem en un video del dissabte:

Tema del meu grup: Ser jo

P.d: Val perdoneu-me si el títol prestava a pensar en una història sobre felacions i polvos(als qui tenim l'ànima calenta ens passa)...ja em vaig correr prou a l'escenari dissabte! Ausaes!

2 comentaris:

  1. Iep, laborar si no vols no labores... però ora una miqueta que ja mos toca, no?

    Va màquina, una abraçaeta des de Connecticut, apa!!

    ResponElimina
  2. Per què t'has posat un pseudònim? Dis-me el teu nom! Hehehe

    ResponElimina